А за тези, които все питат какво се прави тук, за какво се разказва:)))))), отговорът е : Разкажи нещо, от живота, от фантазиите си, сподели го с приятели - това сме ние, всички безсънковци... и не е задължително да разказвате нощем:), въпреки заглавието на темата.

Saturday, September 20, 2003

lusinda
Някъде към 18 часа ми се обади една позната, за да ме покани на рождения си ден. Тъй като знаех, че там ще бъдат и едни наши приятели, които са страхотна компания и които обичам безкрайно много, приех. По изключение, днес нямах работа до късно и си тръгнах в края на обявеното по принцип работно време. Тоест, в 19 часа.

Отидох първо в един цветарски магазин, обаче не можах да избера живо цвете, което да подхожда на характера на моята позната и реших, че е необходимо да намеря предмет, който да й остане за спомен, както и да й купя букет после... Трябваха ми цели петнайсет минути, за да се спра на един прекрасен пепелник от синьо стъкло, обкован със сребърни инкрустации, плетеници и някакви камъчета... истинско произведение на изкуството. Бръкнах в джоба си, за да извадя необходимите 9 лева, обаче имах само 8 железни и сконфузено се усмихнах на продавачката, като й казах, че ще отида до в къщи да взема още едно левче и я помолих да ме изчака. А тя съвсем любезно ми се усмихна и ми каза да не се притеснявам, подаде ми пакетирания подарък и ми рече, че прекрасно ме познавала:))))) Изненада ме:))

Всеки ден минавам покрай това магазинче, излизайки от в къщи, но съм влизала там два пъти през живота си и то при нейна колежка:) Ама се зарадвах на доверието й и бързо отидох до нас, взех два лева, за да си доплатя и да взема и една картичка, за букета. Продавачката тъкмо беше започнала да прибира грънците пред магазина и ми се израдва, показа ми картички, избрах една с таралежче със сини очи /като на моята позната/ и като се прибрах й написах и пожеланията си:) Ама това са подробности, ще отмина останалото, за да стигна до съществения момент:)))))))

Приятно си изкарахме, пихме, някои даже ядоха)))))) А аз, цял ден не бях яла, обаче нямах грам апетит... аз, ламята:))))))) Учудих сама себе си... Нейсе. Пийнах си два бърбъна:))))))))))))) Е, изобщо не можах да се напия, а бях решила да се нацепя днес на всяка цена:))))))))) Ама настроението си го биваше, вицове, хилежи... Пак се отплеснах...

Някъде около 22.30 нашата домакиня каза забележителната реплика :"Е, рожденият ми ден прикрючи" )))))))))))))) Аз се вцепених от изумление, а няколко човека си погледнаха часовниците на селфоните и започнаха да спорят с нея, че поне до полунощ тя все още е рожденничка. Да, ама не:))))))) Нашата си тръгна, заедно с нея и гаджето й, което направо се беше изприщило от неудобство, а една приятелка й каза : "Тръгвай си, ние продължаваме, лека ти нощ")))) След което си допихме напитките и отидохме у нас... та до преди половин час:)))))

На път за вкъщи купихме една бутилка Джак Даниълс и сега имам запас от половин бутилка:))))))))), която вероятно ще допием пак със същите приятели. Невероятни хора. Бяхме две двойки, но все едно говорехме поне двадесет човека:))))))))) Какви ли не теми се разискваха... обаче една много ни хареса - тази за секса:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Учудва ли ви?)))) Много популярна тема.. обаче при нас тя се изроди в спорове и едва ли не си създадохме емоции, които бихме си спестили, ако просто приемехме, че всеки нормален човек има спадове в либидото, когато се касае за рутина:))))))))) Или, както се казва - ей толкова да е /показвайки нокътя на показалеца/, ама чуждо да е)))))))))

Приятели... май все пак ми се спи и не мога да разкажа нещата, които бяха забавни. Мисля, че ще ги продължа утре, а може и да преработя този разказ:)))) Хич не обичам това, обаче... Хей, шест часа е станало... май вече си е утре:))) Е, утре ще пиша за вас, имам предвид нещата, които сте засегнали в своите разкази. А вие какво, ще ходите ли на срещата?

Дописане, приятели!